Komma i kapp

Nu när jag har jobbat klart med kossorna så är det dags att komma ikapp med saker och ting. Det har ju varit fullt upp med kor och traktorpulling. 
 
Igår tog jag tag i min trädgård. Jag klippte gräs och tog tag i min lilla rabatt på framsidan. Resultatet blir ju magiskt när man har legat på knä och dragit ogräs! 
 
 
 
Måste försöka hitta lite perenner att sätta i. Det kan ju inte vara såhär tomt! Jag vill ha grönska och färg. Men hellre tomt och rent än massa ogräs som stjäl uppmärksamheten! =) 
 
Nu ska jag ut på baksidan och röja och dona. Har en hel del saker där att ta hand om. Ska klippa ner buskar och gräva upp ogräs. Borde nog klippa gräset igen då det ser hemskt ut. 
Det ska komma regn imorrn, så idag är det lite panik! 
 
Bäst att passa på när man kan! =) 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: