Hopeless woman

I am so hopeless sometimes! 
 
Blir så trött! 
Jag gillar att ha ordning och reda. Är väl lite skadad på den punkten. Min almenacka är mitt allt! Om jag inte har den så skulle jag inte överleva en vecka. Haha! 
 
Saken är den att jag har en heeeel del papper i den. Jag är alltid så någa med att slå ihop den ordentligt och lägga den så att papperna INTE ramlar ut! 
MEN så en dag händer det. Som idag. Jag ska bara kolla en sak "lite snabbt" och vips så glider kalendern ur min hand, flyger som i slowmotion i luften och jag ser hur ALLA papper och tillochmed minsta lapp flyger ur och får egna vingar.
Flyger runt och väljer sin egen väg ner mot golvet! 
 
 
Det blir papper och lappar överallt! 
SUCK! 
Sortera in allt på rätt plats igen och svära 14 ramsor på 15 olika språk. 
 
Jag har tänk att införskaffa en sånhär: 
 
En systemkalender bussniess. 
Den har fack att stoppa lappar i OCH KNAPP!!!!! Så inte alla papper flyger sin kos! 
Men jag har inte slagit till än. 
Men nu är det nog dags. 
Blir ju tokig på att jaga papper! Snart så händer det väl i en vattenpöl! 
Haha! 
 
Någon som känner igen sig? 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: