I´m in love!!

Yes! 
I´m in love! 
 
Jag älskar choklad! Jag tröttnar aldrig på den underbara chokladen som finns! Flytande, fast form, bakverk, lyx, budget. Ja, många olika former finns den i och det är guld i min mun! 
 
Men nu har ju marabou kommit med en nyhet! Marabou är gott och Japp är godare. Tillsammans så blir det en harmoni i munnen som gör att salivproduktionen ökar och man får inte nog! Jisses Amalia!!
 
 
Jag kommer ju äta ihjäl mig av denna goda mumsiga choklad! Detta gjorde dom riktigt bra!
Smaken dröjer sig kvar så länge i munnen och begäret blir bara starkare, vilket säkert är deras syfte :P 
Haha! 
Men denna passar mig perfekt! 
So from now on - always bring this chocolate to me! :D 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: