The Notebook

Ikväll läste jag ut min andra bok på engelska! Jag kan knappt fatta att jag har gjort det! Så himla stolt över mig själv. Jag vet att det kanske inte låter så mycket för världen, men jag är så stolt att jag börjar behärska ett språk till! =)
 
Denna bok är även en film som jag har sett så många gånger. Varje gång jag ser den så gråter jaga floder. 
 
Boken är uppbyggd helt annorlunda.
 
 
 
Boken är en resa som är känslosam. Jag slets i bitar när jag läste denna. En kärlek som är så stark mellan två är så vackert! 
I slutet så bölade jag. Inte så förvånande. 
 
Denna bok är verkligen för dom som gillar romantik. Från sida ett så är det kärlek. En del tycker nog att det är rent smörja bara, men jag som tror så otroligt mycket på kärleken tycker att detta är så vackert. 
Jag vill inte avslöja vad som händer och det känns som att om jag skriver en rad till så kommer allt bara att rinna ur mig! 
 
Boken är mycket kärlekfull och känslosam. 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: