Vad är okej i omklädningsrummet?

Jag simmar ju några gånger i veckan. När man besöker en plats regelbundet så börjar man iakta saker och ting. Man gör det utan att man tänker på det. 
 
Som den gången när det kom in två unga tjejer, den ena var kanske 8 år och den andra ca 12 år. Lilltösen duschar i foppatofflor, men den äldre duschar i skyhöga klackar och det blir skitigt i hela duschen! Jord och grus lossnar... 
I bastun häller de på 2 stora hinkar vatten så en mamma med två småbarn får fly fältet. Samma för mig. Vi blev ju steka därinne! 
Sen har de vattenkrig i hela duschutrymmet. Jag var lagom road... Suck... 
När jag går så säger jag till i kassan och dom skulle gå och prata med dom. 
 
 
 
 
En annan upplevesle är dessa pojkar med mammor. Hur länge får pojkar följa med in på damernas egentligen? Jag kan tycka att det är en aning jobbigt när 10 åriga småpojkar står med stora ögon och glor på min nakna kropp! Låt mig duscha i fred! 
Detta är väl en osynliglag. En tyst lag som ingen pratar om... Men hur länge är det egentligen okej för pojkar att följa med sin mamma in på damernas? 
Jag tycker inte om att bli studerad av främmande männsikor. 
Jag är inte bekväm i att ha stora runda ögon som stirrar på mig! Vad ska man göra? Jag kan ju inte gärna säga till mamman: - Ursäkta, men din son glor ögonen ur sig på mig... 
HAHA! Hur skulle det se ut?! 
 
Känns som att deras ögon ska ramla ur huvudet på dom ibland. 
Och nej. Jag har ingen konstig groda på magen eller något sådant. 
Någon mer som stör sig på detta? Eller är det jag som är lite kinkig? 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: