Kan jag ens simma?

Igår efter jobbet så blev det ett pass i bassägen. 
Efter 1000m så blev det lite styrka och sen blev det lite prat med en badvakt. Jag frågade efter vikter att ha på fötter och handleder. 
Det slutade med att vi pratade teknik. Så hopp i poolen igen med frigolitplatta och sen träna teknik. Nöta nöta nöta! 
Jisses vad mycket jag har att lära. 
Kan jag ens simma!? 
 
 
 
Nu har jag en hel del att träna på. Så nu måste fokus flyttas till teknik ett tag. Får börja varje pass med teknik sen varva lite. 
Vill ju fortfarande få resultat så måste träna explosivt också. 
 
Jag tänkte springa idag men nu är snön tillbaka, så jag får vänta lite. Vill börja springa! Snart är det dags för Vårruset! Jag vill slå min tid från 2013. 
Tyvärr missade jag förra årets race. 
 
 
 
 
Det börjar synas på min kropp att jag har börjat träna hårdare. Jag har gått ner i vikt. Mina muskler börjar synas, och min mage börjar bli redo för beach 2015! Hahaha! 
Mina lår älskar min cykling till och från jobbet varje dag. Dom börjar bli tränade och svarvade. Jag cyklar alltid den jobbigsate vägen till och från jobbet. Lite längre, lite jobbigare, men det kommer ge ett resultat! :) 
 
Let´s do this! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: