Dag 3

God morgon mina vänner! 
Ännu en dag på trafikskolan väntar. 

Igår blev det 11 timmars dag. Jag var med på teorin på kvällen. Alltid så kul! 

Igår så började min handledare att involvera mig i undervisningen. Jag fick anteckna under körlektionen och så såg vi om vi kommit fram till samma saker. Otroligt intressant och nyttigt. 
Jag fick verkligen kvitto på att jag är med i matchen. 

På kvällens teori var det likadant. Jag fick vara med och berätta om olika avsnitt. Det handlade om stadskörning. Lite krångligt med parkering tyckte de flesta. Men det var en kul kväll! 

Kom hem vid 19.30 igår. Så jag hann tyvärr inte ut till skogen. 

Vi får se vad som händer ikväll. Kanske kommer jag hem innan mörkret. 

Igår var jag med på mitt livs första risketta. Djupt. Tungt. Omvälvande. Nyttigt. 
Lämnade verkligen tid för eftertanke. 

Nu dags att göra sig fager! 
J:s syster klippte mig igår. Känns underbart att bli av med dessa slitna toppar! 

Ha en fantastisk dag så hörs vi! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: