Trädgårdsfix

Vissa arbetsdagar är kortare eller längre. När dom är kortare så passar jag på att åka hem och byta om. 
Sen kasta mig ut till trädgården och fixa och njuta. 
Kanske mest njuta, jag har en sån liten trädgård att allt går så fort att fixa i den :P 
Ibland tycker jag att den är för liten, drömmer om hus med stor trädgård, medans vissa dagar tycker jag att det är så skönt med liten trädgård, speciellt efter en låååång arbetsdag. 
 
Min trädgård börjar leverera guld nu. Vinbär, sallad, krusbär, örter. mums! 
 
 
 
 
 
 
 
Ni som känner mig vet att jag är kass på att hålla mig ren :P 
Så fort jag tar tag i något så blir jag nersölad :P 
Det innebär inte att jag inte har hygien, men när jag håller på och mojsar så tänker jag inte alls, utan är helt fokuserad på att få uppgiften gjord. 
 
 Jag har monterat pallkragar och gjort iordning dom. Så nästa vår ska det bli potatis och morötter. Sicken lycka det kommer bli :D 
 
Jag har provat lite annat i år, vi får se om det blir något. 
 
Pysslar du i trädgården? vad odlar du? 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: