Zissors lilla "äventyr"

Igår var det lite otäckt på förmiddagen!
Det kom en liten herre och fråga om jag ägde en vit katt! Hatar den frågan! Det innebär bara att min katt har blivit påkörd! Och visst stämde det!

NEEEJ!!!!!!!!!!!! jag fick panik! jag vill inte förlora en kisse till!!

Men jag hittade inte Zissor!!

Jag sprang runt och letade som en liten idiot! Och tillslut så hittade jag honom!


Han var mörbultad och lite snurrig. Jag klämde och kände!


Hittade ett jack emellan hans ögon i pannan! hans ena framtass var svart  och han var bränd på ena sidan av huvudet!


Jag tog in honom och pysslade.

jag letade veterinärer! jag ringde två stycken!

Fick tag i våran gårdsveterinär! TUR!!


jag fick instruktioner och så. Om det blev värre så skulle jag ringa!

Men det blev inte värre och nu mår han bättre!


Han är inte snurrig längre och inte så trött! Igår låg han ju bara! jag fick inte ta i han eller nåt!


Usch! jag var så fruktansvärt orolig! blä vad jag grät!

jag förlorade ju trassel för ett tag sen! klarar inte att förlora en till!




Min lilla plutt!



Frågan är varför han ALLTID lipar när han sover??





Kommentarer
Postat av: erik och lydi

synd med katten :( annars, ha en bra dag, kul o läsa di

2009-05-31 @ 20:54:56
Postat av: Anonym

synd det där med katten :( annars ha en bra dag :) mvh erik och lydi

2009-05-31 @ 20:55:51
Postat av: Anonym

Tur att han mår bättre nu :D

2009-05-31 @ 21:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: