Bondeliv.se

Dags för lite PR igen ;) hehe

Jag har blev tipsad för ett tag sen va en polare att gå med på bondeliv.se... nej sa jag.
men efter mycket tjat så gick jag in och tittade lite iallafall, och nu är jag medlem! haha

kul sida! med bara bönder! Har hittat gamla klasskompisar från lantbruksskolan och andra bönder med liknade intresse! hittade en bonde som bor "granne" med mig! =) haha
bara typ 3 mil härifrån! KUL! =) =)

Så ett tips är att kika lite där!
och man behöve inte vara bonde. det räcker att vara intresserad av lantbruk och allt vad det innnebär.


www.bondeliv.se


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej!



Vad kul att du skrivit så snälla ord om Bondeliv! Då vill vi gärna vara lite snälla tillbaka. Mejla gärna mig på [email protected].



Lisa från redaktionen på Bondeliv.se

2009-01-26 @ 16:28:47
URL: http://www.bondeliv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: