Tjejkväll på Sverkesta!

Det var super mysigt på Sverkesta! =)

Vi blev helt chockade när vi såg hur mycket bilar det stod på vallen!

Det var utställare med kläder, mat, böcker, skor, en författare var där med sin nya bok, som jag vann i lotteriet! kul!



Tess och Lydi



Fika dags



Hum.... hittar Tess det hon söker...??







Denna lilla damen hade mer än gärna fått följa med mig hem!
Så underbart söööt!! =) =)



Det var kul att träffa Tina igen! =) Länge sedan! Men ändå så känns det inte som så... kanske pga våran mejltråd och kommentarer på bloggen ibland!
När man träffar henne så blir man så glad! hon är en riktig glädjespridare! =)


Träffade lite folk som man inte ser så ofta. alltid trevligt =) Men jag trodde att jag skulle få träffa fru A på Moon... men jag såg henne inte.hon var nog inte där.

En varm och trevlig kväll! =)

TACK Tina för en kalas kväll!!! BRA jobbat!!!!


Kommentarer
Postat av: Tina

Hej själv, kul att träffa Tess också i verkligheten!

Nej, Fru A var inte här, kanske kör dom eller så har de semester!

Roligt att ni tog er tid och kom hit. Jag tycker det var riktigt trevligt med så mycket tjejer. Men vi kanske ska blanda till nästa gång??

Ha det så bra och ta hand om dig!

Kramar från mig!//T

2009-06-30 @ 23:57:39
URL: http://www.sverkestagard.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: