Ingen Danspartner längre

Jaha..... Träningen idag gick åt helevete!!!

Jag har ingen danspartner längre.... Jonas vill inte dansa med mig längre.... Vi kommer inte tillräckligt bra överens tydligen....

Fan! Nu missar man ett ypperligt tillfälle att få en bra utvecklingkurva med Leffe! Enligt mig är han en av dom bästa!!!

Så nu får man leta ny partner.... Men det är inte lätt... Det finns ju inga... suck... Så det är bara att lägga ner buggen på det planet...
Man får väl gå ut och socialdansa... Men det tillför mig inte så mycket... Jag vill ju utvecklas!

Just nu vill jag inte dansa.... känner inget sug alls... men det är väl inte så konstigt....
aja, vi får se i framtiden vad som händer...



Suck...
Känner mig jävligt låg just nu........


Skulle vilja ha en fet godispåse och frossa i.... Men det finns ingen sådan, så jag får väl tugga på luft...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: