Smått o gott

Denna helg har varit skön!
Har varit för mig själv och fixat och donat =)
Följde med Pyssling till Marieberg på rean. Lika kul som alltid när man träffar henne! Hon är grym! =)


Syssling Pyssling!!

Jag hittade ett par skit snygga stövlar! det var halva priset på dom , så dom följde med hem med ett rent samvete! =)


Blir snyggt till både jeans och klänning/kjol.



På lördag kväll så blev man meddragen på dans. Jag hade inga förväntningar alls. Kindbergs spelade, och jag har för  mig att dom inte är så jätte hippt...
Men fasen så duktiga dom va! vilket ÖS! =)
Och vad mycket kul folk man träffade på! =) Och som vanligt så hann man inte dansa med ens hälften....  =( Men men den 3 januari blir det en ny chans!

Träffade Linda! Fick en liten påse med lite smått i . och det var KOR!! en skit fin kotavla som hon har suttit och broderat!! TACK TACK TACK gummz!!! ÅÅÅ så snällt!! =)


Jag och Linda tidigt i höstas!
Vi ses för sällan... Vi provade att foxxa och shiit vad det gick bra! =) hihi ser fram emot den 3 januari! =)

Jag höll på att slå i backen i första dansen. Jag tyckte att jag såg någon som jag kände igen... skit F!!! VA!!?? är det han... hmm... spana spana spana..... JAA visst fan är det Skit F!!! KUL!! =) Han och sambon var där! Vi talade en del i pausen =) Synd att dom gick tidigt. Hann inte få en dans med han. Men men det kommer fler gånger! =)

Kul att se att dom kommer ut lite ibland! =)



Idag har jag småpulat hela dagen. Städat lite, diskat och tvättat... Skönt att bara småfixa. Och haft AS hög  musik! =) det är tjusningen med att slippa grannar! Man kan ha volymen på MAX! =) Underbart! =)

Nepp nu har jag inte tid att sitta här längre. Det knackade på dörren! =) hihi ;) :P
ha en trevlig kväll! För det ska jag ha! =)



Kommentarer
Postat av: Syssling Pyssling

Aaaaaag :O vilken bild på mig -_-

haha oohjaa. allid lika kul med dig :D

3 Januari längtar ja till!

och tjatar tjatar tjatar på folk. så får se om jag får med någon mer. :)

Damsög du och moppa eller? ;) kramkram SysslingPyssling :)

2008-12-29 @ 14:39:31
URL: http://yankes.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad lika ni är!!!

2008-12-29 @ 20:00:17
Postat av: Anonym

Ha en trevlig kväll! :)

2008-12-29 @ 20:03:11
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: