Skultuna!

I Tisdags pratar jag med M från Köping... han nämner att han ska åka på Whalströms i Skultuna..
AAAHHH!! jag vill ju också med ju!! dom är ju så himla bra!
och nu har dom gjort nya låtar, så då blir det ju ännu roligare =)

Jag hade plats i bilen om jag kunde följa med.
SHHHIIITT!!!!!!!!!!
Fort till lagårn! gör ungdjuren, letar på chefen...
- du...
-aaaa
-behöver ni mig imorrn bitt??
- troligen... vi kör igång med gräset då.
- jaha... suck... synd..
- ska du åka och dansa??
- bara om jag får ledigt imorrn bitti...

Det gick en timma. och sen fick jag åka!! JIPPI!!!!!!!!! =)  Det är ju det jag säger: jag har verkligen världens BÄSTA chef!!! =)
han fick en kram av mig i all lyckorus! =)
mjölka mjölka mjölka! kommer hem ca 17.40. kl 18 ska vi åka!
jag springer in i duchen och jag ilvrålar!!!
ISKALLT!!!
JUST DET!! rörkrökar´n var ju hos mig och då stängde vi av patron... FAN!
snabb dusch, iskall dusch. min skjuts kom....
fick slänga på mig en kjol o linne och slänga ner smink i väskan och göra iordning mig på vägen!
vad gör man inte för dansen?? Man är ju idiot igentligen som håller på såhär...

MEN ÅÅÅÅ vad det var kul! och snacka om suuuuper myyysigt ställe!! en gammal loge! med mysigt fik och ett UNDERBART dansgolv! =) =)


Var ju bara tvungen att ta kort på log väggen...


Träffade en kille där från uppsala. han dansade så himelens bra!! =) =)
jag måste bara få en dans eller två med honom igen.... =)

fick några danser med M admin på maffian (www.dansmaffian.se)
WOW!! ÄNTLIGEN fick vi dansa =) =) och gissa om det var myys =)


Igår körde vi igång grässkörden! =) det luktar så gott när man åker förbi nyslaget gräs!

Nya hackvagnen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: