Lagårdsbesök ikväll

Ja, idag kunde jag inte hålla mig. Jag åkte upp till lagårn! Snacka lite skit och mjölka lite. =)
Man måste ju ha lite koll så man inte glömmer bort hur man mjölkar ;) haha
kul att få lukta lite ko igen! =)
Gick en sväng till kalvarna och titta lite. dom är många. Hitta en som var KOLSVART! shiiit! har aldrig sett en sån svart kalv förut! inte en fläck!  och har kvigorna vuxit?? jag har verkligen varit borta för länge nu... :(




Så sööta dom är!







Provmjölkning idag.





Puss




Två smurfar i gropen =)




Åh, vad jag längtar tills jag är tillbaka på 100% =) =)


Men det är så knepigt.... jag får så förbannat ont i magen efter lagårn! fattar inte varför!!








"Guld och gröna skogar"??? jag fattar ingenting..... =(
Vet inte vad jag ska göra nu? Jag låter nog dig få fundera på saker och ting... sen kan du höra av dig när du bestämt dig hur du vill ha det!
Dubbelspel funkar inte! inte för mig iallafall!


Kommentarer
Postat av: Anonym

och tänk...du käkar upp dom.

2008-12-03 @ 09:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: