Grodfarm i mjölkgropen??

Gäsp! ååå så trött jag är. blir tidigt sänggång ikväll!
det är typ storm här... blåser som F*n!!
Fick nästan gå hela vägen hem!

Hittade vårat lilla husdjur idag i gropen....


en liten groda.
Den har bott där halva sommaren... VAD finns det att äta i en mjökgrop?? HUR kan den överleva?? undrar om den känner sig ensam?? ;) hihi
kanske ska skaffa en till groda till den, så kanske det blir grodfarm ;) hihi


Blev så avundsjuk på mina kissar idag...
Titta bara!!


MYYYYS!!!

Jag vill ju med ligga soffan och myyyyysa!!!!
Ikväll är M på dans! ÅÅÅ vad jag vill följa med!
Men på Tisdag, då ska jag myyysa hela kvällen i hans famn! foxx foxx och meeer fox ;)
längtar såååå mycket!!!!
Hoppas på att kunna åka till honom nästa helg, då är jag ledig =) =)
myyyysipyyyys


Vilka har tänkt sig att komma på Tisdag?? Till Brunnsparken i Örebro. Perikles spelar!


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag kanske kommer. vet inte om Jörgen kommer för han har massa att göra.. men vi kanske kommer båda eller en av oss=/

han har massa studier och jag ska praktiksera på tassen så jag ska upp rätt så tidigt på morgon så vi får se hur dte blir..

Men hoppas att man kommer.. vill så gärna träffa dig.. vi har så kul ihop:D hihi

Kram på dig gumman min

2008-09-28 @ 20:29:36
Postat av: Elsa

hejhej!

sjuukt snygg blogg du har!

kolla gärna in min om du har lust & tid(:

2008-09-29 @ 19:00:35
URL: http://livetenligtelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: