Första natten avklarad!

God morgon på er!
Då har man sovit första natten här... kom i säng runt två tiden i natt. har packat upp alla kartonger och byggt en byrå av kartonger. Det får funka tills jag köper mig en.

Det var lite jobbigt att stå nyvaken och dra upp persiennerna och se folk stå och glo! HUR ska jag vänja mig vid detta??

Syssling Pyssling är här och hjälper till! =) Underbart! =) Vi har alltid så kul! =)

Så idag blir det en tripp till Pingelbo och ska köra väg möbler som jag inte ska ha. Eller rättare sagt, dom får inte plats! Jag måste hinna ner till peter också! Fan, klockan är redan 10.30! undrar om jag hinner?? MÅSTE hinna!

Bäst jag hoppar till köket och käkar lite frukost!

Hörs kanske senare ikväll!

Imorrn kommer Tess!!!!!!!!!! =) =)

Hej svejs!


Kommentarer
Postat av: Ewa

Vänta på våren och sommaren, Nora är en underbar sommarstad. Du kommer säkert att älska den. Vi kommer och äter glass



kram /Ewa

2009-03-01 @ 19:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: