Måndag 28/9-09

Har precis kommit hem från arbetsförmedlingen. Har suttit på ett "bas-info" möte...

jag frågar mig fortfarande varför jag gick dit... Fick inte svar på mina frågor och blev bara avfärdad hela tiden. Jag fick mig även en rejäl utskällning!!

Herreguuud!! Jag vill inte gå dit mer! Men jag måste väl.. suck.

Jag gick hem med tårar i ögonen av ilska! Ingen lyssnar ju på mig! Ingen kan tala om för mig vad jag kan göra för att få min situation att bli bättre.
Dom skickar bara en vidare för att slippa ta tag i problemet!

Jag blir så fruktansvärt arg och ledsen!



Har en fruktansvärd huvudvräk. Så jag ska nog lägga mig i sängen en stund och läsa lite...




Kommentarer
Postat av: Garson

Värdelöshetsförmedlingen gör inget för dig så langa dissen på dem

2009-09-28 @ 19:37:32
Postat av: Thomas A

De borde lägga ner arbetsförmedlingen och satsa de miljarderna på något vettigare. De borde minst byta namn, för några jobb det förmedlar de i alla fall inte.

2009-09-29 @ 20:30:38
Postat av: Anna Sundell

Känner verkligen igen mig! Dom är helt värdelösa och ger aldrig några svar - jag tror jag kan mer om arbetssökande än vad dom på ams gör!

Hoppas det löser sig för dig!

2009-09-29 @ 20:33:09
URL: http://annasundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: