Sista arbetsdagen...

Igår var det sista arbetsdagen på Forslunda. Tråkigt... =(

Dagen började med att jag fick gräva i utgödslingen! Självklart tyckte den att jag skulle minnas den ordentligt! ;) När jag lagom hade fixat ena rännan så blev det stopp i den andra!

En liten kviga hade haft lite kul och ställt sig imellan båspallarna. Så vi fick skruva ner inredningen! Fan vad skruv det är i en lagård! ;)

Efter halva tiden så kommer killen från verkstan och frågar om jag vill låna en spärrnyckel/spärrskaft.

Och shiiit vad bra det gick sen!  Det gick ju hur snabbt som helst! =)




En sån vill jag ha i julklapp! och sen kommer den få bo i min ficka JÄMT!!! För den är GULD VÄRD!!! =)




Hur smart är detta?? VEM sätter en skruv på detta vis??




Jag hånglade lite med en kviga också! Hon var jätte gosig! =)


Jag älskar att reta dom, genom att ta tag i deras tugna!! :D haha!!



PUSS!!!


Igår så bjöd jag gänget på tårta! =)



En rosa tårta till "the pink ladies" =)

Det var mycket uppskattat! =)


Känns så tråkigt att sluta.... Jag vet inte hur många gånger jag har sagt det. Men jag älskar mitt jobb!!! Men men... Jag har sagt åt dom att ringa om dom behöver någon i någon månad eller så! =)




Kommentarer
Postat av: Anki

Tror det är dags att skaffa lite egna verktyg ner till lagårn.. :-)

2010-11-04 @ 19:07:31
URL: http://www.livmedspaniel.iumea.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: