Bloggen 3 år!

Idag fyller bloggen tre år!

Tiden har ju gått super fort! För tre år sedan så gick jag och funderade på om jag skulle starta en blogg... vad skulle jag skriva, och vad skulle den heta... Jag funderade nog i någon månad...
Tills en dag, då en helsvart ko tittar på mig... Då kommer jag på det! PANG! Dansantakossan!
Jag går några dagar hos kossorna och funderar  och klurar lite... 

Jag börjar rota på internet om hur man startar en blogg. Jag börjar läsa andras bloggar och se hur dom skriver osv... Jag tänkte att jag kan ju ge detta en chans. Det är ju bara att lägga ner om det inte funkar! 

Så mitt i vårbruket så börjar jag skriva! jag skickar en länk till mina närmaste.. Ber dom läsa och dom tycker det är kul! 

Bilder börjar tillkomma och efter ett tag så har bloggen blivit som en dagbok... 

Mina läsare börjar fråga hur jag bor, vem jag är, och vad jag gör förutom att mjölka kor. 

Sen ringer Tidningen Land. Dom ville göra ett repotage om mig. För jag bloggar, mjölkar kor och dansar! 
PANG, sa det! Så hade jag MASSOR av läsare!  

Sen ringde Nerikes Allehanda och ville göra ett repotage!

Nu kan jag inte tänka mig att sluta blogga! jag tycker det är så kul! och nu är ni så många som läser!! =)

1556 inlägg har jag gjort! Helt otroligt!

Jag hoppas att ni som läser kommer att stanna kvar och att ni sprider ut min adress!! =)


TACK, för alla kommentarer!!! =)




jag trodde aldrig aldrig aldrig att Dansantakossan skulle bli så stor!
jag är så glad att ni vill läsa om mina tankar och om min vardag!

Dansantakossan finns även på facebook och där är vi nu 151 medlemmar!! WOW, säger jag bara!! Så himla kul!! =)


TACK till er läsare! Ni får mig att vilja fortsätta skriva!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: