Jaktstig!

Igår följde jag med Putte på Jaktstig! Marcus skulle ute med lite fiskefolk och dona lite... Så då kom idén med jaktstigen!

Visst, sa jag lite halvhjärtat och skrattade. Men det slutade med att jag följde med och sköt!

Herregud! jag har ju knappt hållt i ett vapen innan! Men jisses så bra det gick! Jag ligger ju sjukt långt efter dom andra, men för att vara första gången så är jag så nöjd så nöjd!! :D




Sista målet var nytt och det vara bara 3-5 stycken som sköt fullt och jag fick 18!!! Shiit!! Putte tappade hakan för en sekund och jag var helt mållös!

Jag ville hoppa och studsa och tjoa!! Men jag kom på att jag inte är på hemmaplan, så folk skulle nog tycka att jag var liiiite knepig... Så jag höll tyst och försökte se lika cool ut som dom andra... Jag begriper inte hur alla kan hålla så cool min...??  jag ville bara springa runt som en galning och skrika av lycka!!!

Men detta måste jag göra igen!!! Måste öva! Detta var skitkul! Och vilken kick man får! Adrenlinet sprutade! Efter första målet så rann svetten på ryggen om mig och händerna skakade!

jag var ju skit nervös vid varje mål! För alla mål var ju olika, och olika svåra!

Nu får jag och Putte börja träna varje gång jag åker ner till Småland! ;)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: