Toy Story 3

Jag och Martina kollade på Toy Story 3 ikväll.

Det brukar ju vara så att film nummer ett är bäst och sen faller alla andra. Men det stämmer inte nu! Denna film funkar faktiskt! =)

Man tror man vet ska hända och så händer nånting helt annat! Sånt gillar jag!! =)





Jag är verkligen tokig i tecknat!

När jag ser denna så minns jag hur jag själv lekte när jag var liten! Hur fantasin flödade! Var tar vårat lekande vägen!?? ibland är det bra trist att vara vuxen! hihi

Tur att man har kvar barnasinnet!


Onda Dr. Fläskkotlett!!!! Fan vad kul det var!!! :D

Se denna film och ni får skratta en del!! =)
haha!




Kommentarer
Postat av: Linda

Kan tipsa om "Trassel" som går på bio. Tokbra!

2011-02-28 @ 18:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: