Kan jag dansa???

Igår åkte jag ner till RR. (Rockrullarna)

Jag och Nettan dansade lite och sen blev det lite bugg med M. Vet inte om jag får skriva ut hans namn. Så tillsvidare får han heta M.





Vi började prata lite om att jag söker danspartner.
Jag har ju letat sen 2009.... Och ingen vill ju dansa med mig!

Han frågade om jag visste varför. Ja, det vet jag. Folk gillar mig inte på RR... Det går så sjukt mycket skitsnack om mig därnere...

M: WHAT!?? Är det vad du tror??
Jag: Jupps, jag hör ju vad folk säger....

M sa att: Killarna vågar inte dansa med dig. För du är så sjukt duktig! Du lever dig in i musiken och har en grym musikanpassning!

Jag trodde jag skulle svimma... VAD snackar han om!?? Vågar inte killarna dansa med mig?? lilla mig??

Detta har jag aldrig hört förut... Jag trodde han ljög!

Open your eyes! Hur många tittar inte på dig när du dansar?? frågade M...






Hum... det har jag aldrig tänkt på! jag dansar för att jag älskar det!! Jag älskar att vara på golvet. Få jobba, kämpa, nöta, svettas!

Fan vad glad jag blev av att höra detta!!

När vi sen dansade vidare så bara njöt jag och lekte lite extra mycket!! =)
Mitt adrenalin pumpade som fan!! =)


Men ni killar! Ni vågar visst dansa med mig!! Så länge man har kul, så ska man dansa!!! =)

Dance is my life!







Kommentarer
Postat av: Nettan

Eftersom jag nu känner M och eftersom jag VET hur du dansar så talar han sanning rara du:) Problemet är inte att ingen vill dansa me dig på RR,de e ju sjukt svårt o få tag i någon,jag VET detta då jag själv letade o frågade runt förra terminen.De funkar ju inte o bara ta någon som vill heller ,de måste ju va ett fungerande samspel på golvet som ger båda parter en rolig o njutbar dans och DET är inte de lättaste alla ggr:)) Så ,Emis ge inte upp,de kommer komma en danspartner för dig me,va så säker men de kan ta sin lilla tid o finna den rätta !! Sen så har du ju lilla mig under tiden som du kan få ha lite kul o myysigt me i foxen,alltid nåt iaf ;)) kramar om <3

2011-02-11 @ 00:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: