Besök hos guddotter!

Idag träffade jag min Guddotter och hennes familj!

Vi satte oss på en uteservering och fika! Det var länge sen jag gjorde det! Det var så himla mysigt!

Jag hade varit duktig och tagit med mig kameran, men vad händer nu ikväll!?? Jag sätter i kortet i minneskortshållaren och ska ladda upp bilderna här. Men det funkar inte! det står att jag måste formatera skiten. Men då försvinner det ju!! =(
Ska se om jag kan kringgå systemet på något vis imorrn.... För jag fick en del bra bilder! Det känns så surt... men men, släpp det, spotta på det och gå vidare!


Jag följde med dom hem och spanade in deras nya lya! Mysigt och lagom stort till en början tror jag! =)

Det är så skönt att åka dit! Älskar dom verkligen! Inget knussel, utan bara vara och umgås. Inga konstigheter! Känns så himla skönt!

Nu när dom har flyttat till stan så måste jag åka till dom oftare!

Smilla var med idag, miljöträning på stan och sen leka med lilla Sara! Smilla är helt slut nu! Hon snarkar så fönstern skakar! haha!

Fan att inte kameran vill sammarbeta... Då hade ni fått sett hur underabart söt hon är!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: