Onsdag 29/6-11

Igår var jag i stan och grejjade lite...

Åt en god lunch med en god vän och led lite av värmen! Fy attan vad varmt det blir mellan husen i stan! Att folk orkar!!

När jag skulle åka hem så var ratten tokvarm! Så jag fick ta på mig arbetshandskarna! Jag tror det måste ha sett jätte jätte kul ut! =)




Det var skönt att komma hem igen!

Då tog jag och Smilla en prommis till grannen. När vi kom fram så fick hon bada i vattenslangen. Det gillades INTE! Fy vad hon ville därifrån!
Hur ska jag få henne att gilla vatten!?

Sen blev det lite jordgubbar och glass! Gott och mysigt! =) Det var riktigt trevligt! har saknat mina underbara grannar... Måste gå till dom lite oftare tror jag!
jag hade med mig en annanas och lite blommor, det uppskattades! =)



sommar, sommar sommar!! =)


När jag dukar av bordet på kvällen så känner jag hur någonting går sönder i min bikini! Vad fasen då.. Jag känner med handen på ryggen och får spännet i handen....
MEEEEN dåååå!!!
fan vad jobbigt!!
Som tur var hade jag med mig linnet! Jag som tänkte lämna det hemma i värmen!
Folket skrattade lite, och jag skämdes... Men sen gick det över. Jag har ju kännt dom i massa år, så vad gör det igentligen!??
Vi skrattade åt det och nu är det glömmt... Hoppas jag... ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: