Torsdag 30/6-11

Jag hatar verkligen mitt internet! Jag hade skrivit massor och så lägger anslutningen av! Suck... Dags att byta till ADSL tror jag... Detta funkar inte längre! Nätet stängs ner hela jävla tiden! Flera gånger om dagen, och speciellt när jag har bloggat.... blää...

Dagen idag har varit kanon! Den spenderades på stan och på Marieberg... Jag ville hem till solen. Men eftersom min bikini gick sönder igår så var jag tvungen att hitta en ny... Men efter några timmar så gav jag upp!

Men jag hade ett underbart sällskap! Av underbara Ida! Vi har inte träffats på en evighet! tror det var på Baggerud på lagårdsbacken sist.. Måste ha varit 2009 eller nåt....

Vi hade grymt kul och hon hängde med hem och spanade in hur jag bodde. Och så hälsade hon på Smilla! Hon har inte träffat henne än!

Hon skulle åka hem vid 20-tiden. Hon ville hinna pussa lite på pojkvännen innan han stack till jobbet... Men hon kom inte härifrån förrens 21.30.. Då var han redan på jobbet... haha! Känns så typiskt oss på nåt sätt.. haha!

Nästa vecka så blir det förmodligen grillkväll hos henne! Kommer bli kanon trevligt! =)

Och inga bilder blev det idag... Jag är för dålig... Måste försöka komma ihåg att ta lite!


Hörrni! har ni nån bra idé om bikini!?? Måste hitta en ny omgående!










Kommentarer
Postat av: Per

Skriv det du ska skriva i t ex programmet Anteckningar eller Wordpad. Markera och kopiera sedan texten och klistra in den i bloggen. Om bloggen eller uppkopplingen rasar, spelar det inte så stor roll eftersom du har texten i ordbehandlaren.



Per

2011-07-03 @ 10:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: