Tisdag 29/3-11

När ska det sluta snöa!?? Det snöade imorse... Som tur var så töade det bort!! Blä!! Det är ju snart april!! Jag vill ha vååår nu nu nu!!! =)
Vill att löven ska explodera och att gräset ska börja växa!

Idag var jag hos Petra i Karlskoga! Mys var det! Hon har jordens sötaste unge! =) Och jag har nog världens snällaste hund! Smilla gäspade och Theo körde ner fingret i halsen på henne. Men hon slickade och fräste lite och tittade med en liten korkad blick på honom.

Sen när Smilla sov så drog han henne i örat! Och hon sa inte ett ljud! Min duktiga lilla tjej!




Jag och Petra försökte febrillt att få lite ös i pannan.... Men den ville INTE!! Suck... Men sen när vi tror att vi får ös på den så går vi upp och myser lite i soffan... Sen går Petra ner igen och kollar.. och då hade det slocknat... Sen kom hennes man hem och han fick fyr på det! =) bra med händiga karlar! =)

Sen klippte petra mig... Eller rakade rättare sagt! Jävlar vad kort det blev!! TUR att det växer fort!



Man måste vara lite galen ibland! ;) hihi


Petra berättade att hon läser min blogg varje dag! Oj, vad glad jag blev! Hon skrattade och sa att om hon inte läser varje dag så får hon massor att läsa igenom nästa dag! För jag skriver ganska ofta... Jag försöker ju skriva nånting varje dag, men det går sådär tycker jag.... ;)

TACK Petra för en mysdag!! =) Vi måste ses oftare!! =)

Martina kom hit en sväng ikväll... Vi har utvärderat helgen lite... och utvärderat lite annat... ;) haha! Oj oj oj... Hur ska detta sluta!?? ;) hihi
Jag hoppas det aldrig slutar.... ;) Det här är bara början..... ;)








Kommentarer
Postat av: Rebecka!

hahahahahahh jaa, jag holler med om att man ngn gng får lov att vara lite "crazy" hihi.... ;)

2011-03-30 @ 20:58:13
URL: http://bastabecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: