Första träningen

Igår var det första träningen för terminen. 
 
Efter första låten så ropar Jimmy: fan vad bra! Vilken hållning du har! Du har jobbat hårt i sommar! 

Japp, det har jag! Jag går även hos en osteopat! 
 
Jag var lite nervös om ryggen skulle hålla hela träningen! Men hållningen satt och jag kämpade på. Sista halvtimmen var bara jobbig! Fy tusan vad vi fick kämpa!
 
När vi började så kände jag mig som en elefant! Men det blev bättre och bättre. Efter en timmes dans så började vi komma i form! 
 
Härligt att vara tillbaka igen. Idag har jag skavsår efter mina nya skor. Jag är sådär härligt trött i benen också. 
 
Vi har även bokat in några tävlingar! Nu kööör vi! =) 
 


Kommentarer
Postat av: Angelica

Vilka tävlingar har ni bokat? :)

Svar: Hej! Vi har inte bokat via swingweb än. Vi har kommit överrens om vilka. Men jag kan lägga ut dom här sen när det är spikat ! =)
Dansantakossan

2012-08-30 @ 14:11:49
URL: http://www.norlinangelica.blogg.se
Postat av: Angelica

Okej, tänkte att det kanske blir så att vi tävlar mot varann på någon tävling :)

2012-09-02 @ 12:44:55
URL: http://norlinangelica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: