Uppvisning & Träning

Igår var vi ett gäng från Rockrullarna som dansade uppvisning på blodomloppet.
Regnet öste ner! Men vi dansade på ett lastbilsflak. Så vi klarade oss från vätan.
 
Efteråt så åkte jag ner till klubben och pratade lite. Tog några danssteg och hade lite latjo på golvet. 
 
Sen kom en av mina tränare och vi dansade en del. Vi skulle "bara" dansa lite. Ha lite kul på golvet. Jag hade allt mina misstankar att det inte skulle bli så.
Vi tränade spinn och att "känna". Att vara alert hela hela hela tiden!
Jisses vilken bra träning det blev!
Jag var helt yr och en gång fick väggen rädda mig!
 
När jag kom hem så var jag helt slut i kropp och knopp.
 
Underbart med sådan träning! Kroppen är mör och fin idag! Och då vill jag träna ännu mer! =)
 
På Söndag är det trivselkväll på RR. Jag  kanske åker ner... Vi får se...
Men annars så kör vi på tisdag igen! =)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: