Twilight

Jag har läst ut alla fyra böckerna i Twilightserien. Jag har även sett alla filmer.
 
Det var en magisk saga!
 
 
 
Hur kan en enda människa komma på en sån här historia!? Den är så himla bra! Historien tar olika vändningar och man tappar andan flera gånger!
 
Jag har varit helt förtrollad av denna historia. Jag har läst hela tiden!
 
Min andra hälft som jag delar täcke med har inte alltid varit super glad åt mitt läsande. Jag har legat och läst fram till 3 på morgonen för att sen fortsätta läsa vid frukosten.
 
 
 
Filmerna har dom verkligen lagt ner pengar och tid på! Riktigt bra gjorda!
Dessa böcker kommer jag med säkerhet att läsa om och om och om igen! För att få förföras av denna härliga kärlekshistoria utan slut!
 
Läs den och låt dig föras bort till en värld där tid inte är lite viktigt som i vår verklighet!
 
Men ett tips: Ha TID när du läser denna bok, för du blir fast!
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: