Önskan om veckans blogg

Jag fick en kommentar idag:
 
Hur många läser din blogg varje dag? :-)
Kan inte du länka till någon bra blogg du läser ? :-)
// Peter
 
Jag har ca 100-150 läsare om dagen. Om jag har skrivit nåt som provocerar så kan jag ha upp till 1000 läsare om dagen. Kommentarerna är få men ibland är dom uppåt 50 per inlägg. 
Jag gillar när folk engegerar sig och skriver till mig =) 
 
Fick även tips om att skriva om "Veckans blogg" Där jag skriver om en blogg jag gillar. Det ska jag absolut ta med och tänka lite på! =) 
Jag läser inte så många bloggar. Men dom är absolut värda att lyfta! 
 
 
 
Hoppas svaret är till belåtenhet =) 
 
 
Hör av er om ni har fler funderingar! Jag tycker det är kul när ni frågar osv  =) 
 
Jag kanske skulle ha en frågestund?? vad sägs om det?? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: