Uppladdning

Nu laddar vi inför Målilla! 
På fredag åker vi. Det är dags för Traktorpulling! Målilla är den enda banan som jag inte har kört sönder på. Och nu har jag ny bakaxel så nu hoppas jag verkligen på att jag ska dra full pull! 
Det borde väl få bli min tur nu!??   
 
Men vi är lite oroliga. Idag kan det komma mellan 50-100mm regn i Målilla! Detta är inte alls bra! Campingen är på en vall, så vi kommer ju köra fast så det sjunger om det, om det blir för blött. 
På yr.no står det uppehåll. Så vi hoppas på det! 
 
Fredagkväll tävlar jag, sen blir det att kolla på alla andra i två-tre dagar. Ska bli kul att träffa alla igen! 
 
Jag kommer uppdatera på facebook om hur det går. Sök på Dansantakossan och klicka på GILLA knappen. Då missar ni ingenting! =) 
 
 
Hittade en bild när jag kör min Volvo T24 med Crysler V8! Den morrar fint! 
I helgen kör jag Red Warrior 600kg. 
 
Om någon ska dit, så glöm inte att komma och säga hej! =) 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: B B

Lycka till! ;)

2013-06-26 @ 13:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: