Smärtsam vecka

Denna vecka har varit smärtsam. Mitt huvud har exploderat varje dag. Har haft kronisk huvudvärk som vägrar ge sig! Alvedon har varit min bästa vän.

Så fort jag har kommit hem så har jag försökt sova. Men än är jag inte bra. Har fortfarande skit ont :(

Jag har ingen aptit och mår bara illa. Jag tror det beror på jobbet. Jag trivs bra på mitt nya avdelning. Men det är det gamla som spökar... Alla elaka ord bubblar upp inom mig. Denna hemska behandling! Fy!


Det har verkligen blivit kallt på morgonen nu. Jag kör med underställ på överkroppen. Brrr

I torsdags kom en tjej som ville ha hjälp med en gnisslande dörr. Jag tog med mig 5-56 och följde med. Det var lätt fixat och hon blev jätte glad! Kul att kunna hjälpa till :)

Jag har renoverat fönster större delen av veckan. Jag har aldrig gjort det förut. Det är svårt att kitta i nya lagningar. Men det blir nog bra till slut.



Kommentarer
Postat av: Peter

Hej
Jag kan ge dig rådet att gå till en naprapat som kollar din nacke,har själv haft problem med migrän som har fixats på detta vis

Peter

2013-09-07 @ 17:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: