Billig fylla?

Jisses amalia!! 
 
Imorse vaknade jag av klockan ringde runt sex snåret. Upp och hoppa. Trött som en död var jag men fick i mig frulle och sen medicinen. Det gick en liten stund och sedan började jorden snurra. Kände mig as full! Jag fick hålla mig i väggen för att inte ramla omkull. 
Jag tog mig till sängen och sedan tvärsomnade jag. Jag som skulle på en föreläsning på universitetet. Det sket sig ju fullständigt! Jag vaknade runt 9.30. 
 
Då kände jag mig jätte pigg! Jag klev upp, åt lite igen och gick med voffarna. Kände mig oförskämt pigg, så jag chansade och åkte iväg till en vän och bakade kladdkaka. 
Vad skönt det var att komma hemifrån en stund och få se något annat. Få sjunga sig halvt hes och döv i bilen, få andas luft, se solen, njuta av löven som far överallt. 
 
Mina flickor blev glada över att få komma iväg. Dom var en aning rastlösa, då jag har sovit nästan ett dygn. 
 
En härlig prommis i stan blev det med all möjlig miljöträning. Enya fick vara lös. Jag är så sjukt stolt över henne! Helt lös med en boll i munnen. Vi mötte cyklister, bilar, hundar, katter o ch hon var bara så bäst! Hon hade bara ögon för mig! :D YES!! 
Allt arbete har fått utdelning nu! Alla timmar av slit och tjat! =) 
 
 
Nu sover mina flickor i soffan och jag känner hur rastlösheten smyger sig på... Jag har inte sprungit på 8 veckor nu pga mitt knä! Blir så förbannad! Jag vill vara HEL så jag kan få springa igen! Jag vill träna!! 
Undrar hur mitt knä skulle må i simbassängen. Skulle kanske häva mig iväg dit och plaska lite? 
Skulle egentligen behöva börja på gym också, nu när jag inte har mina kor. Min kropp förfaller och jag har tappat all min styrka! Not good.... 
 
Jaja, jag får vänta tills min kur är över, får se nästa vecka hur det blir. Simma vill jag iallafall! =) 
Humm... Jag skulle kanske ta och ringa till H igen och se om hon vill ta upp kickboxningen igen. Vi höll ju på med det för 100 år sedan på Friskis&Svettis. Satan vad jobbigt det var! =) 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: