Naturens hus

Idag har vi varit på Naturens hus med eleverna i åk 4. 
Vi har utforskat vattendjur i två olika dammar! 
 
Eleverna tyckte att detta var otroligt intresant och dom var helt lyriska! 
 
Idag var jag välklädd med mössa, underställ och fleese. Vantar var såklart med! 
 
Jag kokade te imorse som jag skulle ta med. Men när jag hällde upp det i termosen så exploderade den! Jag höll på att kissa på mig! Satan vad det small!! Så nu är min termos paj =( Måste köpa ny! 
 
 
Svartån är bra vacker!!! 
 
Borde börja fota igen som jag gjorde förr! Minns ni bilderna som jag brukade lägga upp?? Fotona var så fina, vackra och personliga! 
Saknar det! Borde skaffa mig en kamera igen! 
 
 
FRAMME!!! :D 
 
 
Håva håva håva! Eleverna håvade in många olika djur! 
 
 
 
 
 
 
 
Vattenskorpion!! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag har en känsla av att eleverna kommer sova sött inatt! =) 
 
Imorrn har de studiedag och vi ska ha regionalkonferens. 
 
Klockan är bara lite efter 15. Undrar vart denna dag för mig =) 
Känns skönt att komma hem tidigt en dag denna vecka! =) 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: