Dag 4

Hur mår jag? Jag vet inte riktigt. Jag har ont. Kan fortfarande inte röra tån. Foten är blå och jag har svårt att gå. 
Revbenen ömmar fortfarande och jag vill gärna inte ha BH på mig. 
Jag har svårt att böja mig till golvet och att ta på mig strumpor är ingen favoritsyssla direkt! Hua! 
 
 
Jag kan knappt gå ut med mina voffar. Blir korta och långsamma prommisar. 
Detta var ju inte planen. Att spendera mitt jullov på detta sätt. Fast hemma. Orkar ingenting. Sover massor, och så fort jag rör mig så gör det ont. 
 
Snart börjar skolan. Då är det skarpt läge. Jag ska undervisa elever. Redan första veckan! HUR ska jag kunna göra det med min fot och rygg? Sitta i en övningsbil hela dagarna och undervisa. Jag kommer ju avlida! 
 
Inte ett ord har jag hört från Gustavsvik. Funderar på att maila dom. Men som vanligt när en olycka sker där, så frånsäger dom sig allt ansvar! Helt sjuk att det får vara så!
 
Nu vet ni att jag lever iallafall. 
Smärtsamt, men jag lever.... 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: