Mysiga helg!

Igår var en riktigt mysdag.
 
Det började med att jag blev bjuden på lyxfrukost på ett av mina favorit fik i stan. Elin och Micke var så fantastiska =) 
 
Vi satt där och njöt i tre timmar. Samtal om allt och ingenting. Det var riktigt härligt att få spendera tid med dom. 
 
Efter frullen så åkte jag o ch Elin till Marieberg för att kika lite. Jag fyndade lite grann på rean. Jag älskar rea! =) 
 
Vi brummade vidare hem till mig och gick en sväng med mina voffar. Sen blev det lunch i solen. Underbara sommar! 
 
 
 
På kvällen blev det bowling med bästa Lydi! Hon fyller på måndag så igår passade vi på att fira henne! =) 
Jag är inte så bra på bowling som jag trodde, men jag drack en otroligt god öl. Någon märklig smak av citrus. Den var fantastiskt god! 
Kvällen blev lång och härlig. Skratt och umgänge. Fick semesterkänslor! Men inte än. Två veckor kvar! 
 
Idag är det mulet och lite svalare ute. Regnet kommer och går. 
har redan tvättat och dammsugit, trotts sovmorgon. Ibland blir jag förvånad över mig själv hur jag kan vara så effektiv. 
Denna dag kommer nog till största delen spenderas i soffan med voffarna på magen. Kika lite Netflix och bara njuta av ledigheten. 
 
Imorrn drar allvaret igång igen. Full fart mot nästa helg som innehåller pulling! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: