Tuffa tag!

Idag var det tuffa tag i bassängen. Jag krossade allt! Jag mossade vattnet och jag körde stenhårt! 1km stenhårt! Intervaller och styrka! Vattnet yrde och jag kände mig hänsynslös. 
 
Mjölksyran pumpade och jag körde plankan efteråt. Det var en utmaning kan jag säga. Det var super tufft att planka med mjölksyra! Jag skakade och de sista sekunderna både dreglade och skrek jag! Hahaha! MEN, jag klarade mitt mål!! Jag är stolt! 
Jag körde armhävningar och lite olika magövningar. Jag höll knappt på att kunna resa mig upp! 
 
 
Stretch i bastun och sen cykla 1.2km hem. Jag var lagom mör när jag kom hem kan jag säga. 
 
Nu gäller det att ligga i. Snart dags för beach 2015 ju! Hahaha! 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: