Dag 2

Igår var det en liten lugnare dag. Åkte med hela dagen i baksätet. 

Kul med olika elever. Tänka sig så olika vi människor är! Helt unika. Hur vi lär oss. Vad vi tittar på i trafiken. Osv. 

Fick även vara med på två engelska lektioner. Inte helt lätt att hänga med på alla regler på engelska. Men otroligt givande! 

Jag sitter här i köket. Njuter av tystnaden och stearin. 
Skön start. 
Är trött idag. Sov alldeles för dåligt inatt. 

Igår hann jag hem innan mörkret! Jag hoppade i ett par mysbyxor och gav mig ut i naturen med chicko. 
Han var super lycklig! 
Jag fann så fina små hus. 




Husen i Skåne är så galet vackra!! Känns som tiden har stått still. 

Precis runt hörnet har vi skogen. Så vacker och inbjudande. Speciellt nu när brandgula löv ligger på hela marken. 
Skönt att få andas en stund. Slippa det höga tempot som är i stan. Här är allt så rofyllt och stilla. 

Det var en galet vacker soluppgång igår! 
Vår landsbygd är så vacker!! 

Jag fattar inte detta! Sommarblommorna blommar här!!! Herre jösses!!! Helt galet! Helt galet!! Det är ju förtusan november snart!! 

Min kompis i skogen! Han älskar att följa med :) 

Nu är det dags för mig att göra mig iordning. 
Idag står riskettan på schemat. Har aldrig varit på en sån. Det fanns inte när jag tog körkort. 

Ha en fantastisk dag! :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: