Plugg plugg och träning

Ja. Så ser mina veckor ut just nu. 

Mycket plugg och en del dans. 

Böckerna är ju inte tunna direkt. 
Mycket som ska pluggas in. Ibland undrar jag vad jag har gett min in på. Kommer jag klara detta? 

Sen så får man provresultat

Då blir man stolt och glad ända in i själen! Mycket svett, blod och tårar går det åt. 
Men satan så underbart det är när man får se resultaten av allt slit! :) 


Igår kväll var jag iväg och tränade med min danspartner. Det var ingen bra träning. Ingen av oss tyckte den var särskilt bra. Men det är väl så. Alla träningar kan inte alltid vara as roliga. 

Fick en bild på oss. Vi ser helt galna ut! Haha! 

Nu ska jag åka till klubben och jobba. Är instruktör på en kurs. Det är super kul och spännande! :) 



Nu börjar solen stå så lågt vid denna tid.  Så denna bild passar väldigt bra: 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: