Skäms på mig!

Jag har haft lite ångest den senaste tiden för att jag inte har skrivit något här.... 
 
Livet bara rusar och jag har fullt upp med studier och jobb. 
Jag jobbar med min egna lilla buisniess och det är lite mycket att göra nu bara. Jag älskar det så otroligt mycket, men det tar en del tid av mig just nu. Jag jobbar mycket med sociala medier som Facebook, Instagram osv. Då har bloggen kommit i kläm på nåt sätt. Lite utanför. Det är inte meningen men det är så det är. 
 
Nu väntar en vecka av lov. Men under detta ov så ska vi skriva vårt examens arbete. Så jag vet i tusan om jag kan kalla det för lov. 
Jag har lite panik över det arbetet, då jag inte har kommit igång ordentligt än. Jag tycker det är svårt att skriva det. 
Jag kommer skriva om olyckor med lantbruksfordon i Örebro/Närke. 
Jag får kicka igång det ordentligt på måndag och börja med att ringa till SLU (Sveriges Lantbruksuniveritet) och se om de har några rapporter jag kan få ta del av. 
 
 
Vad gör ni nuförtiden? Finns ni ens kvar ute i cyberspace? 
 
Jag förstår om ni inte läser här längre. 
 
Ibland är det svårt att hinna med. Tiden flyr. 
 
Fick hem ett brev från transportstyrlesen för någon vecka sedan. Det är dags att förnya körkortet! JISSES!!! REDAN!??? Jag tog ju körkort NYSS!!! 
Men i April är det redan 10 år sedan!! 
 
Som sagt, tiden flyr. 
 


Kommentarer
Postat av: E

Nu är det den 20 mars snart e

2016-03-19 @ 16:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: