Dag 11

Då kliver jag in i dag 11 med smärta sen olyckan. 
 
Min fot har skiftat färg till grön. Jag ser ut som turtles! haha. Minns ni dom? Jag lekte med dom när jag var liten. Pizzaälskande sköldpaddor :P haha!! 
 
 
Att ta på sig strumpor är fortfarande en pärs! Det gör så jäkla ont. Jag har även kvar kulan på foten som inte vill försvinna. 
Kan fortfarande inte röra tån. 
Jag går mycket bättre. 
Har fortfarande svårt att ta på mig skor, att gå i kängor går inte! Det gör så jäkla ont! Sitter med foten i högläge så ofta jag kan. Det känns mycket skönare! =) 
 
Önskar att det var sommar ute så jag kunde gå i tofflor. Det hade varit det bästa. Kunna gå barfota i tofflor. Men idag har vi minus 20 (!!!!) här, så då gäller det att klä sig. 
 
Hur länge ska man ha ont innan man får hjälp? 
 
Jag kan tycka att det är dags för Gustavsvik att ta ansvar för sina handlingar? Hela mitt jullov blev ju kass pga fallet! Vem bygger ens rutchkanor som är så farliga? Har dom inte tänkt igenom saker och ting innan dom byggde? 
Kan man anmäla Gustavsvik någonstans?? 
Jag har ju fortfarande ont :/ 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: