Lägga ner?

Jag sitter i soffan. Förkyld, snorig, febrig. Ja, jag har blivit sjuk helt enkelt. På tvn är det Mello. Jag tänker alltid på bloggen när jag ser mello. 
det påminner mig om 2008. Jag startade bloggen det året och satt och skrev vad jag tyckte om varje bidrag på bloggen. Mumsade popcorn efter lagårdspasset och skrev till er. Mina kära läsare. 
 
Idag är bloggen inaktiv. Varför? Ja, bra fråga. Jag vet inte längre vad jag ska skriva. Jag har ett yrke idag som kräver sekrestess. Jag kan inte dela med med mig av mina upplevelser under dagen. 
 
Jag jobbar mycket och länge. Har två jobb. 
Jag jobbar som hälsocoach och trafiklärare. 
 
Jag har funderat mycket på att stänga ner bloggen. Jag kan inte ens leva upp till mitt namn längre, då kossorna inte är min vardag längre =( 
Dom kommer alltid vara min själ. Jag jobbade med dom i somras sist, helt underbart! :D 
Saknar dom. 
 
Vad mycket det är som händer i livet....Vägen delar sig och leder en igenom olika äventyr. 
 
varje gång jag tänker på bloggen så blir jag alltid vemodig. Såklart vill jag ha den kvar... Den var en stor del av mitt liv tidigare. Nu är den mer nostalgi. 
 
När jag loggade in ikväll så blev jag lite paff, det är fortfarande folk som läser. Min statistik är låg, men några läser fortfarande. Jag är lite förvånad. 
 
jag ger ingenting. Inga bilder, inga uppdateringar. Nada. 
 
Jag kanske väcker denna till liv med tiden. Vi får se. 
 
Så länge är ni välkomna att följa med på Instagram: Emelie.Lagerstrom 
 
Vi hörs framöver hörrni! <3 
KRAM till er som fortfarande hänger i <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: