Bolagsform

Jag håller på att ändra bolagsform! Det känns lite läskigt men spännande. 
Jag hade tänkt att bygga mitt företag långsamt under två år, sen byta bolagsform. Men nu kör vi! Dansantakossan kommer bli ett AB nu. 
 
Det är inte klart än. Det tar ju sån tid med papper och sånt där, som jag inte riktigt begriper. 
 
Tack och lov har jag en fantastisk redovisningskonsult som vet vad jag ska göra och inte göra. 
 
 
På väg till min redovisningskonsult så får man gå över ett sånt vackert vattendrag! =) 
Både jag och Enya stannar och njuter av utsikten. 
Hon vill ju helst hoppa i, men icke. Det är ju en aning högt. :P 
 
Driver du företag? Vilken bolagsform driver du? 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: