Hot igen!

Igår hände det igen!

Jag såg honom komma in i butiken. Min puls ökade till max. Kändes som tröjan skulle gå sönder! Jag fick lite småpanik!

Jag glömde helt bort kön och slängde mig på telefonen! jag ringde en kollega och bad henne hålla koll på honom! Jag ville INTE vara ensam i kassan när han kom sen...

Jag försökte vara lugn och ta alla kunder.... Ville få bort hela kön helst... Men jag var så rädd. Mina händer skakade och svetten rann längst min rygg....


Helt plötsligt står han framför mig. Han vill köpa jord. Jag darrar och säger att han får hämta jorden först, sen betala. Han blir arg. Jag försöker tala tydligt och berättar att han måste hämta jorden först sen betala!

han börjar skrika, svära och hota igen!

Jag tvekar inte en sekund! Jag slänger mig på telefonen och ringer till Jouren! Hon som hade jouren kommer och försöker hjälpa mig!

Jag berättar att det är samma man som hotade mig den 2/5!  http://dansantakossan.blogg.se/2011/may/skottsakervast.html


Han fortsätter och säger fruktansvärda saker! Att jag ska ha stryk, att jag ska dra åt helvete, att jag är en jävla fitta osv osv. Jag pallade inte att vara kvar.

Jag gick mot fikarummet. Men när jag kommer till färgavdelningen så spricker det! Tårarna rinner och jag kan knappt gå... Jag skakar så otroligt, men tar mig till dörren och upp för trappen. Då möter jag en kollega som hjälper mig till en soffa.

Chefen kommer och vi pratar en bra stund om detta! Han har pratat med kunden... Men kunden bad inte om ursäkt!

Jag sitter kvar efteråt, och efter en stund så reser jag mig för att gå ner igen. Men jag mådde så illa! Jag skakar fortfarande. Jag ville kräkas. Jag kan inte vara kvar. Jag byter om, och ringer till polisen. Jag anmälde honom och ber en kollega att följa med mig ner.
Jag vågar inte gå igenom butiken ensam ifall han är kvar. Jag vill inte gå till bilen själv heller!

Det går sakta sakta hem... Orkar knappt gasa... Allt känns som en dimma.... Hela vägen kollade jag i backspegeln! Jag fick för mig att jag är förföljd....

Jag kommer hem och lägger mig i sängen. Jag somnar... SKÖNT!

PeA kom och väckte mig. Han hade med sig min prinsessa! PeA stannade ett tag, skönt att slippa vara ensam! När vi gick ut med Smilla på kvällen, så regnade det.  regnet slog mot ansiktet och det kändes skönt, befriande. Så fort jag såg billjus så fick jag panik!


Imorse när jag vaknade så kom allt tillbaka! Dom otäcka mörka ögonen, alla ord, alla hot.... Mina tårar började rinna! När jag gick ut med Smilla så tog jag på mig jacka med luva. Jag drog upp luvan så mycket som gick, ville dölja mig. Tänk om han är här och ska ha ihjäl mig!??


Jag ska iväg snart och jobba igen... Vill inte! Jag mår skit... Mår illa av bara tanken! Han har kommit 2 ggr redan! Vad kommer han göra nästa gång!??

Jag har iallafall gjort en anmälan nu och nästa gång han kommer så kommer jag ringa 112! Eller så säger jag upp mig! Jag klarar inte att gå igenom sånt här!

En del av er kanske undrar varför jag sriver detta här... Jo, för jag måste få ur mig detta! Det känns skönt att få skriva av sig! Och varför skulle jag inte kunna skriva om detta!?




Kommentarer
Postat av: Din Vän Linda

Gumman såklart du ska skriva de här, känns ju mycket lättare för dig att få prata ut om det.



Jag hoppas att den där jäveln inte kommer tillbaka.

Och att du kommer klara dig igenom de här.

För du är stark gumman.

Masssa kramar <3<3<3<3

2011-05-30 @ 12:30:35
Postat av: KIKI

Styrkekramar!!

2011-05-30 @ 13:10:30
Postat av: Anders

Hej,tycker synd om dej som måste stå ut med dessa hot. hoppas han åker dit den jäveln.stå på dej låt inte han vinna.kramar anders

2011-05-30 @ 17:17:32
Postat av: Garson

Lovar att den jäveln blir kåt av att få skälla och förolämpa kvinnor. Käfta imot den jäveln och låt han inte trycka ner dig! Det är just det han går igång på.

2011-05-30 @ 17:42:24
Postat av: FF

Hoppas du slipper att se den där idioten igen!Tycker du gjorde helt rätt som anmälde honom.

2011-05-31 @ 10:16:20
Postat av: Rebecka

han har något alvarligt fel här uppe! förolämpa den finaste människan på jorden... HUR VÅGAR HAN???? han SKA åka dit!:S du har rätt till att försvara dig... >:(

2011-05-31 @ 22:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: